Mnisi nie robią nic dobrego
Mnisi tuczą się krwią ludu
Mnisi są hańbą Republiki Ludowej
Mnisi oszukują i uwodzą
Mnisi nie walczą o prawa kobiet
Mnisi nie mogą wypowiadać się o sprawach kobiet
Mnisie nie widzą, czym jest dziś szczęście
Mnisi nie mają pojęcia o ciepłych ubraniach
Mnisi nie są skorzy do dawania jałmużny
Mnisi nie potrafią należycie myśleć
Mnisi nie wiedzą, że sami są winni swoich cierpień
Mnisi są głusi na pomoc, którą niesie partia komunistyczna
Mnisi podpalają się na darmo
Mnisi są zatem w błędzie
Mnisi nie chcą widzieć dokonań partii
Mnisi są ślepi na błędy Dalaja
Mnisi ściągają na ludzi nieszczęścia
Mnisi podkopują stabilizację
Mnisi są żołnierzami armii Dalaja
Mnisi są zakłamanymi mięsożernymi wilkami
Mnisi są zakałą społeczeństwa
Mnisi blokują rozwój i postęp
Mnisi gnębią społeczeństwo swoją walką o wolność
Mnisi robią dobre rzeczy, żeby manipulować ludźmi
Mnisi ponoszą odpowiedzialność za zniewolenie Tybetu
Mnisi odpowiadają za opłakany stan gospodarki
Mnisi wszczynają burdy, w których giną niewinni Tybetańczycy
Mnisi popełniają zbrodnie, za które cierpią wszyscy
Mnisi osłabiają Chiny
Mnisi zakłócają harmonię w Chinach
Mnisi wywołują niepokoje w Chinach
Mnisi sabotują rozwój Chin
Mnisi nie poddają się reedukacji
Mnisi nie dbają o dobre stosunki między nacjami
Mnisi nie mogą znieść społecznej harmonii
Mnisi zrażają do socjalizmu i komunizmu
Mnisi marzą o wolności
Mnisi są bohaterami walki o wolność
Mnisi nie mają szans w konfrontacji z partii
Mnisi prędzej czy później zgniją w więzieniu
Mardziang Njug to pseudonim młodego intelektualisty z Ngaby, pierwszego epicentrum samospaleń Tybetańczyków.